OGIBiz Website

Menu
36704
Main Description
42037

 

Περιγραφή Προγραμμάτων

Ορθοσωμία

Πρόγραμμα που έχει σαν στόχο την βελτίωση της στάσης του σώματος, με ασκήσεις που επικεντρώνονται κυρίως στην ενδυνάμωση της σπονδυλικής στήλης, των ώμων και του αυχένα και είναι κατάλληλο για όσους πάσχουν από κύφωση, λόρδωση και κάθε είδους μυοσκελετικό πρόβλημα το οποίο οφείλεται σε κακή στάση σώματος, καθιστική ζωή ή τραυματισμό. 


TRX

Το δημοφιλέστερο πρόγραμμα παγκοσμίως! ! ! Το TRX χαρακτηρίζεται σαν η έξυπνη προπόνηση των μυών και αυτό γιατί μαθαίνει στους μύες του σώματος να σκέφτονται και να αντιδρούν έξυπνα & σωστά σε κάθε δραστηριότητα είτε φυσική είτε αθλητική, αποφεύγοντας με αυτόν τον τρόπο δυσάρεστους τραυματισμούς.
Η προπόνηση στο TRX, απευθύνεται σε όλα τα επίπεδα ασκουμένων (από αρχάριο έως και επαγγελματία αθλητή), φυσικά πάντα υπό την καθοδήγηση ενός πιστοποιημένου TRX instructor.  


Special Abs

50λεπτο πρόγραμμα ενδυνάμωσης του «πυρήνα» και των κοιλιακών για σταθερότητα στην κίνηση και καλή στήριξη σε ολες τις καθημερινές κινήσεις.
Το ασκησιολόγιο μπορει να περιέχει μονοαρθρικές ασκησεις, ισομετρικές ασκήσεις αλλα και ασκήσεις λειτουργικής προπόνησης.


Pitales

Η μέθοδος Pilates αναπτύχθηκε το 1920 από τον Joseph Pilates, ως ένα πρόγραμμα αποθεραπείας για τα μυοσκελετικά του προβλήματα και εξελίχθηκε σαν μια μέθοδο ευεργετικής άσκησης που προσφέρει έντονη αίσθηση ευεξίας και αποτελεί ένα από τα διασημότερα προγράμματα τα τελευταία χρόνια.


Spartan Workout

Το Spartan Workout αποτελεί ένα άκρως δυναμικό πρόγραμμα με στόχο την καύση του λίπους και τη βελτίωση της φυσικής κατάστασης. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα στηρίζεται σε συχνά εναλλασσόμενες κινήσεις υψηλής έντασης «δανεισμένες» απο πολεμικές τεχνες!!
Με τον τρόπο αυτό τονώνονται οι καρδιακοί μύες και αυξάνεται ο βασικός μεταβολικός ρυθμός. Η φύση του συγκεκριμένου προγράμματος βοηθά το σώμα να μην καταπονείται, αλλά να γυμνάζεται εναλλακτικά ενώ στο τέλος του workout μπορεί να γίνει και ενδυνάμωση κοιλιακών.


Cross Training

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται παγκοσμίως μία μεγάλη αλλαγή της φιλοσοφίας της άσκησης, με την επικράτηση της λεγόμενης Λειτουργικής Προπόνησης (functional training). Αυτή η ‘‘νέα’’ φιλοσοφία παραμερίζει τα μέχρι τώρα στερεότυπα της κλασικής άσκησης. Στόχος της είναι να βελτιώσει όλους τους παράγοντες της φυσικής κατάστασης (δύναμη, αντοχή, ευκινησία και ταχύτητα). Παράλληλα επιδιώκει να καταστήσει τον ασκούμενο ικανό να ελέγχει το σώμα του το οποίο θα πρέπει να είναι απόλυτα λειτουργικό ώστε να είναι σε θέση να ανταπεξέλθει σε όλες τις κινητικές απαιτήσεις της καθημερινότητας, αλλά και σε καταστάσεις κινδύνου.


Boot camp

Τα προγράμματα boot camp απευθύνονται κατ’ αρχήν σε άτομα που αναζητούν μια πιο έντονη αλλά γεμάτη εκπλήξεις προπόνηση!
Ο στόχος της προπόνησης boot camp είναι να γυμνάσει ολόκληρο το σώμα, ενισχύοντας τη δύναμη και την αντοχή του. Τα προγράμματα boot camp τα τελευταία χρόνια αποκτούν πολλούς φανατικούς οπαδούς επειδή :

* Προσφέρουν μια πιο προκλητική προπόνηση με πολλές εναλλαγές
 
* Απαιτούν λίγο ή καθόλου εξοπλισμό

* Δημιουργούν μια αίσθηση συντροφικότητας μεταξύ των συμμετεχόντων

 

 

 

Footer
36710